SERVICE & SUPPORT

KoffieMaatschappij streeft ernaar perfecte service en support te verlenen, zodat u altijd kunt genieten van uw koffie. We hanteren een speciale werkwijze waar u veel gemak van zult ervaren: het Comfort System

Comfort System
Hoe werkt het Comfort System van KoffieMaatschappij?

  • We bellen u maandelijks om u eraan te herinneren dat het wellicht tijd is om koffie en dergelijke te bestellen. U hoeft hier dus niet zelf aan te denken en u bent altijd op tijd voorzien van nieuwe koffie.
  • Onze bezorger komt bij u langs om de koffievoorraad bij te vullen. Tegelijkertijd maakt hij de koffiecorner en de automaat weer helemaal schoon en hij verleent onderhoudswerkzaamheden wanneer dit nodig is.

Telefonische helpdesk
Als u last van een storing heeft, bel dan onze helpdesk: 078 6511515. Zo komt u direct in contact met een deskundige monteur die u technisch advies geeft. Als het probleem niet per telefoon kan worden opgelost, komt de monteur bij u langs. De storingen kunt u melden op werkdagen tussen 08:00 en 17:00.

Extra's

● Koffieproeverij
● Ingrediënten

"Als het probleem niet per telefoon kan worden opgelost, komt de monteur bij u langs."

Onze service op een rijtje:

icon-verzorging-koffieautomaat-service-en-support-koffiemaatschappij.png
icon-inrichten-koffiecorner-service-en-support-koffiemaatschappij.png
icon-koffie-proeven-service-en-support-koffiemaatschappij.png
icon-telefonische-helpdesk-service-en-support-koffiemaatschappij.png
icon-deskundige-monteurs-service-en-support-koffiemaatschappij.png

SOCIAL MEDIA

Blijf up to date door ons te volgen!

Facebook KoffiemaatschappijTwitter KoffiemaatschappijGoogle+ KoffiemaatschappijLinkedin Koffiemaatschappijn

BROCHURE

Wilt u meer informatie over KoffieMaatschappij en ons koffieconcept? Vraag vrijblijvend onze digitale brochure aan.

brochure aanvragen

CONTACTGEGEVENS

Einsteinstraat 48
3316 GG  Dordrecht

Telefoon  085 - 071 77 97
E-mail  info@koffiemaatschappij.nl

Scroll naar boven